Chcete svůj web a nevíte, jak na to?

Chtěli byste mít svůj web, který vám přivádí zákazníky i do vašeho podnikání, a nevíte, kde začít?

Mám pro vás dobrou zprávu. 
Společnost MioWeb se zabývá tvorbou úspěšných webů a vyvíjí i šablonu pro tvorbu webů jak pro osobní stránky, tak i pro weby firemní, prodejní i stránky s členskými sekcemi. 
Tuto šablonu využívám i já na svých firemních a osobních stránkách, na kterých se právě nacházíte.

Nejen že šablona má jednoduché intuitivní prostředí, ale hlavně dobře vypadá výsledek. Bez jakýchkoliv programátorských či designových zkušeností si jednoduše naklikáte web svých snů.

A proč se o tom vlastně zrovna teď zmiňuji?

Společnost MioWeb právě dnes spouští unikátní bezplatný on-line kurz „Prosperující web“. Firmám i drobným živnostníkům poradí, jak přilákat nové zákazníky.

Brněnská společnost MioWeb, která nabízí jedinečný editor pro tvorbu osobních stránek i komerčních webů, dnes odstartovala unikátní bezplatný on-line kurz „Prosperující web“. Tento edukativní kurz, jenž se skládá ze tří vzdělávacích videí, je určen všem, kteří podnikají, prezentují se na internetu a chtějí, aby jim jejich web přiváděl nové a další zákazníky. Zájemci o tento kurz se do něj mohou zapojit od 12. února do 4. března na webové stránce
mioweb.cz/prosperujiciweb.

Úvodní díl jeho tvůrci nazvali „3 důvody, proč k vám nechodí zákazníci přes internet, a jak to napravit“. Rozebírají v něm tři stěžejní důvody, proč se většině firem a podnikatelů nedaří získávat nové zákazníky přes internet. Na závěr jeho diváci obdrží praktická doporučení a úkoly, jak to napravit u svého podnikání. 
Druhé video nese název „Webová stránka, která získá zákazníka i vám“ a detailně rozebírá obsah jednotlivých stránek webu s radami, co by na nich mělo být. I zde čeká na diváky v závěru praktický úkol – mají vytvořit svou prodejní mikrostránku, která na většině webů úplně chybí.
Třetí video se jmenuje „4 kroky, jak vám web získá a udrží zákazníka“ a jde ještě více do hloubky. Představuje strategii získávání zákazníků přes web. Nabízí konkrétní kroky a tipy, jak z návštěvníka webu udělat svého nadšeného zákazníka.

„Náš kurz je určený všem, kteří se chtějí úspěšně prezentovat. Tedy jak freelancerům a živnostníkům, tak i malým a středním podnikům. Ze zkušeností našich zákazníků víme, že většině podnikatelů nechodí přes web noví zákazníci. Naším cílem je ukázat jim, jak na to,“ říká Kateřina Pelcová, která má ve společnosti MioWeb na starost obchod a marketing.
Kurz „Prosperující web“ je dalším pomocným nástrojem, kterým společnost MioWeb pomáhá firmám i živnostníkům zlepšit a zefektivnit jejich prezentaci na internetu.
„Samotný MioWeb je unikátní nástroj pro tvorbu webů, který si zamiluje i laik bez znalosti programování. Zájemce si totiž web poskládá z desítek připravených obsahových prvků a designových bloků,“ říká jeho tvůrce a spolumajitel Martin Dolenský. „Náš produkt je jedinečný v tom, že ho dokáže ovládnout i technický začátečník bez odborných znalostí. Klientům nabízíme zákaznickou podporu v českém jazyce. MioWeb obsahuje funkce, které zákazníkům dokáží zautomatizovat jejich on-line prodejní kanály. Klienti MioWebu díky editoru prodávají fyzické produkty, služby, vzdělávací lekce, jako jsou například on-line vzdělávání v cizích jazycích, kurzy vaření, tréninky jógy, ale třeba i elektronické knihy či poradenství,“ dodává jeho kolegyně, týmová manažerka Kateřina Sodomková. Pokud vás toto téma zajímá, neváhejte mrknout na mioweb.cz/prosperujiciweb, nemáte co ztratit, krom toho, že se možná dozvíte spousty zajímavých informací, hlavně ale to, že založit si vlastní web není vůbec těžké.

Michal Janza
Autor projektu kouzelná příležitost a Klubu Přátel Koníčků (KPK). Jsem krotitel koníčků který věří v to, že si na svůj provoz dokáže vydělat koníček sám. A při dobré drezůře dokáže vydělat i na svého majitele. Mě mé koníčky už přes 15 let živí. Tak proč by vaše koníčky neměli mít stejnou moc?